Noul model Toyota Supra A90 de 335 CP!

Noul model Toyota Supra A90 de 335 CP!

18.01.2019 0

Modelul A90 Toyota GR Supra a debutat oficial la Salonul Auto de la Detroit

Acum cinci ani, Toyota a lansat conceptul FT-1 destul de frumos la Salonul Auto de la Detroit. Nu era nici o îndoială în mintea noastră la acea vreme: era noua Supra. Ceea ce nu ne-am dat seama este cât timp să așteptăm să vedem adevărata masina.

Dar, în sfârșit, după ani de speculații, prototipul a fost dezvăluit, si este în sfârșit aici în formă de producție. Deci, la ce ne uităm?

Datorită naturii lente a procesului de dezvăluire al mașinii, majoritatea acestor lucruri ar trebui să pară cunoscute. Pe partea frontală a motorului, avem un motor BMW de 3.0 litri turbocharged cu șase cilindri, având 335 CP și cuplu de 369lb transmise pe roțile din spate, prin intermediul unei cutii de viteze automate cu opt trepte. Viteza 0-100 km / h va fi atinsă în 4,3 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la nivelul obișnuit de 250 km / h.

Acesta se află pe aceeași platformă cu noul Z4.

Cu siguranta nu arata nimic ca un Z4 din exterior, iar interiorul este destul de distinct, cu exceptia detaliilor inedite ale BMW, cum ar fi ecranul infotainmentului. 

Supra are o structură mai rigidă decât Lexus LFA și un centru de greutate inferior GT86. Toyota a spus că a mutat motorul cât mai in spate posibil - ceva care "a introdus noi provocări de producție" - pentru a atinge distribuția ideală a greutății 50:50. Nu este o masina foarte usoara, dar nici nu este foarte greu - se spune că cântăreste la 1495kg fara sofer, ceea ce face ca este putin mai voluminoasa decat BMW M2 COMPETITION.

În partea din față, areo structură de suspensie MacPherson cu arc dublu articulat, îmbinată cu un aranjament cu mai multe legături la spate. Discurile de frână de 348 mm strânse cu etriere cu patru pistoane pe puntea din față, în timp ce rotoarele din spate sunt mai mici la 345 mm, funcționând cu etriere cu un singur piston.

Roti la 19, cu cauciucuri Michelin Pilot Super Sport. Anvelopele au fost păstrate la dimensiuni destul de modeste, măsurând la 255/35/19 în față și 275/35/19 în spate.

Aveți la dispoziție o mulțime de unelte fantastice cu versiunea "Supra 3.0L", cu un diferențial activ de blocare spate, dampere adaptive, scaune sportive reglabile electric imbrăcate in Alcantara și un sistem de infotainment cu ecran de 8,8 inch montat standard. De asemenea, veți obține o grămadă de sisteme de siguranță, inclusiv monitorizarea blind-spot, avertizarea de decolare a benzii de circulație și alertele de trafic transversal din spate.

Sau optează pentru  "Supra 3.0L Pro" și vei primi scaune din piele, un sistem de sunet JBL cu 12 difuzoare, un head-up display și o încărcătoare fără fir pentru telefon. 

Facebook Comments